人気ブログランキング | 話題のタグを見る

バイリンガル・ブログにリニューアル!

やぁっ~!読者のみなさんようこそ。
僕、ポポたんだよぉ~!
バイリンガル・ブログにリニューアル!_c0128896_2285488.jpg

長らく、ブログを休んでごめんなさい
ちょっとした「あること」のせいで、僕らブログを書く気が失せてしまっていたんだ。
申し訳ないけど、その「あること」については説明は省かせてね。
再び書き始めるためにも、何かの刺激が必要だってわけで、
僕らのブログを
日本語と英語のバイリンガルにすることにしたんだ。
この新しいルールで、僕がバイリンガル・ドッグになれたら、いいなぁ~なんて思うよ。


Hello, readers of my blog. It is Popotan writing.
Excuse me for my long absence. A certain incident put a chill on our motivation to write our blog. I’m sorry, I do not want to explain about it.
We needed incentive, so I have resolved to change our blog to be bilingual in English and Japanese. I hope this new rule will make me a bilingual dog.

にほんブログ村 犬ブログ ポメラニアンへ
にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ

by kyokosense | 2008-11-09 22:11 | 僕の学習・訓練・スポーツ  

<< リトリーブとは? ブログ復活! >>